t38, Zin in een contact met t38? 47 jarige gay uit Groningen zoekt man
t38 - Man (47 jaar)
Zoekt: Man
Provincie: Groningen

Zin in een contact met t38? Stuur deze 47 jarige gay snel een gratis berichtje!

Lengte: 175-180
Figuur: Normaal
Oogkleur: bruin
Haarkleur: bruin
Opleiding: MBO
Piercing: Nee
Tattoo: Nee
Rookt: Nee
Cupsize: M
Huidskleur: blank
Schaamstreek: Ongeschoren

Over Mij: Hey wat tof dat je op mijn profiel kijkt, ik ben een echte slet en vind het heerlijk om geil gebruikt te worden door 1 of meerdere mannen. Ben net gescheiden dus mag wel weer vind ik. Ik ga liggen op bed zoals jij dat geil vind, en doe met mijn kontje maar wat je wilt, en als je nog vrienden heb die ook willen neuken, neem ze mee. Ik kan het hebben. Ik woon in Groningen.

Stuur t38 een geil berichtje

Ook deze Gays uit Groningen zijn actief op zoek mannen voor een geil contact en sex!

Jorisb (73)
Gaycontact met Jorisb, meld je gratis aan!
Op zoek naar: Man
Groningen

Over mij: Mijn vriend is een heel lieve man en vooral heel zorgzaam voor mij maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik wil ook spanning in mijn leven en dat heb ik nu helemaal niet meer. Heb ik zin in seks dan heeft hij altijd wel een uitvlucht. Ik kan dan toch niet anders dan op zoek gaan naar een seksmaatje.

Stuur Jorisb een gratis berichtje!
Lonesome (39)
Gaycontact met Lonesome, meld je gratis aan!
Groningen

Over mij: Welke man, gozer, vent wil mij meer bij brengen. Nog niet lang uit de kast en vrijgezel.

Stuur Lonesome een gratis berichtje!
alexanders11 (33)
Gaycontact met alexanders11, meld je gratis aan!
Groningen

Over mij: Ben single. Zoek een leuke man om mee te kunnen praten, mee te genieten, leuke dingen gaan doen, op vakantie gaan, en ga maar door. Vind jij dit wat? Laat snel een berichtje achter.

Stuur alexanders11 een gratis berichtje!
Student (34)
Gaycontact met Student, meld je gratis aan!
Groningen

Over mij: Vrolijke student zoekt een man die net als ik ook van sport houdt en met mij wil gaan sporten en daarna lekker thuis onder de douche wil genieten. Kan jij je daar in vinden dan wil ik je graag beter leren kennen.

Stuur Student een gratis berichtje!
Billye (65)
Gaycontact met Billye, meld je gratis aan!
Groningen

Over mij: Een man die van het leven houd maar die vooral een levensgenieter is. Zo kan ik mezelf omschrijven en daarom heb ik tot nu ook bewust gekozen om single te blijven. Nu ik al iets ouder word zou ik mij toch wel willen settelen maar zou ik die leuke partner hier dan vinden!

Stuur Billye een gratis berichtje!
KareltjeS (38)
Gaycontact met KareltjeS, meld je gratis aan!
Groningen

Over mij: Mijzelf hier neerzetten, ik weet het zelf niet zo goed, vrienden vinden mij een goedzak met een groot hart( af en toe te groot), maar he, komop daar kan ik ook niks aan doen.

Stuur KareltjeS een gratis berichtje!