t38, Zin in een contact met t38? 44 jarige gay uit Groningen zoekt man
t38 - Man (44 jaar)
Zoekt: Man
Provincie: Groningen

Zin in een contact met t38? Stuur deze 44 jarige gay snel een gratis berichtje!

Lengte: 175-180
Figuur: Normaal
Oogkleur: bruin
Haarkleur: bruin
Opleiding: MBO
Piercing: Nee
Tattoo: Nee
Rookt: Nee
Cupsize: M
Huidskleur: blank
Schaamstreek: Ongeschoren

Over Mij: Hey wat tof dat je op mijn profiel kijkt, ik ben een echte slet en vind het heerlijk om geil gebruikt te worden door 1 of meerdere mannen. Ben net gescheiden dus mag wel weer vind ik. Ik ga liggen op bed zoals jij dat geil vind, en doe met mijn kontje maar wat je wilt, en als je nog vrienden heb die ook willen neuken, neem ze mee. Ik kan het hebben. Ik woon in Groningen.

Stuur t38 een geil berichtje

Ook deze Gays uit Groningen zijn actief op zoek mannen voor een geil contact en sex!

DENNi (33)
Gaycontact met DENNi, meld je gratis aan!
Op zoek naar: Man
Groningen

Over mij: Single en altijd wel zin in een leuk avontuur, en dan bedoel ik natuurlijk niet een avontuur voor een avond. Ik ben eerlijk, en ga recht op mijn doel af. Ik zoek misschien wel jou?

Stuur DENNi een gratis berichtje!
Rudolfo (70)
Gaycontact met Rudolfo, meld je gratis aan!
Groningen

Over mij: Wow, ik wist niet dat er nog leuke mannen hier waren, maar er is ook zoveel keuze en waar moet ik nu toch beginnen. Weet je wat ik laat het wel op mij afkomen.

Stuur Rudolfo een gratis berichtje!
JEr0en (37)
Gaycontact met JEr0en, meld je gratis aan!
Groningen

Over mij: Liefde/respect/ en eerlijkheid,dat is voor mij het belangrijkste.

Stuur JEr0en een gratis berichtje!
Johnnni (32)
Gaycontact met Johnnni, meld je gratis aan!
Groningen

Over mij: Ik woon samen, maar mijn fantasie is om eens lekker seks te hebben met een ander, wel discreet natuurlijk, maar ik wil het wel heel graag. Wil jij dit met mij doen? Laat mij dat dan weten. Ik kan niet ontvangen, maar heb wel een hoop vrije tijd.

Stuur Johnnni een gratis berichtje!
ZoekNietVerder (38)
Gaycontact met ZoekNietVerder, meld je gratis aan!
Groningen

Over mij: Hey jij daar, ja zie wel dat je er eigenlijk snel voorbij wil gaan. Je denkt het is te mooi om waar te zijn. Ik zoek een spannende sex relatie. Krijg nu wel dingen die ik vraag. maar meer en stiekem is altijd beter. Wie weet komt er ooit een trio van. Als je maar iemand bent van 2 is meer als genoeg. Is het voor mij ook prima.

Stuur ZoekNietVerder een gratis berichtje!
Joopiee (39)
Gaycontact met Joopiee, meld je gratis aan!
Groningen

Over mij: Zoek een leuk contact, de rest kan jij achter komen als wij samen zijn toch. Ik zal alle vragen eerlijk beantwoordenl.

Stuur Joopiee een gratis berichtje!