t38 - Man (44 jaar) Zoekt: Man Provincie: Groningen

Lengte: 175-180
Figuur: Normaal
Oogkleur: bruin
Haarkleur: bruin
Opleiding: MBO
Piercing: Nee
Tattoo: Nee
Rookt: Nee
Cupsize: M
Huidskleur: blank
Schaamstreek: Ongeschoren
Over Mij: Hey wat tof dat je op mijn profiel kijkt, ik ben een echte slet en vind het heerlijk om geil gebruikt te worden door 1 of meerdere mannen. Ben net gescheiden dus mag wel weer vind ik. Ik ga liggen op bed zoals jij dat geil vind, en doe met mijn kontje maar wat je wilt, en als je nog vrienden heb die ook willen neuken, neem ze mee. Ik kan het hebben. Ik woon in Groningen.

|
Ook deze Gays uit Groningen zijn actief op zoek mannen voor een geil contact en sex!
Alexxi (34)

Op zoek naar: Man
Groningen
Over mij: Hallo! Ben jij een man die opzoek is naar andere leuke man die het leuk vind om met mij een open relatie te beginnen? dan ben jij hier bij mij aan het goede adres! En woon jij ook in de richting bij Groningen? Dan hoor ik heel graag van jou!
 |
staafje (39)

Groningen
Over mij: leuke bottom man zoekt een verzetje naast zijn relatie. Hopelijk kunnen we elkaar ontmoeten en elkaar gaan verwennen. Ik zit in een relatie dus ik kan niet ontvangen.
 |
noxpierence (26)

Groningen
Over mij: helaas nog geen ervaring met mannen, die zou ik wel op willen doen gewoon omdat ik erg nieuwsgierig ben. Dus wil jij mij wat dingen bijbrengen?
 |
DENNi (33)

Groningen
Over mij: Single en altijd wel zin in een leuk avontuur, en dan bedoel ik natuurlijk niet een avontuur voor een avond. Ik ben eerlijk, en ga recht op mijn doel af. Ik zoek misschien wel jou?
 |
martinS (33)

Groningen
Over mij: Zoek een leuk contact via deze weg, omdat ik het in het echt niet zo goed durf, en hier kun je elkaar een beetje leren kennen, en dan meer van elkaar te weten komen, voor je bij iemand langs gaat. Leuke mannen bied jullie maar aan.
 |
FrederikO (33)

Groningen
Over mij: Ik zie er goed uit, ben atletisch gebouwd, zoek een lekkere man om een seksrelatie op te bouwen, en dat wij voor elkaar kunnen betekenen, kunnen wij met elkaar bespreken toch?
 |
|