t38
t38 - Man (44 jaar)
Zoekt: Man
Provincie: Groningen

t38

Lengte: 175-180
Figuur: Normaal
Oogkleur: bruin
Haarkleur: bruin
Opleiding: MBO
Piercing: Nee
Tattoo: Nee
Rookt: Nee
Cupsize: M
Huidskleur: blank
Schaamstreek: Ongeschoren

Over Mij: Hey wat tof dat je op mijn profiel kijkt, ik ben een echte slet en vind het heerlijk om geil gebruikt te worden door 1 of meerdere mannen. Ben net gescheiden dus mag wel weer vind ik. Ik ga liggen op bed zoals jij dat geil vind, en doe met mijn kontje maar wat je wilt, en als je nog vrienden heb die ook willen neuken, neem ze mee. Ik kan het hebben. Ik woon in Groningen.

Stuur t38 een geil berichtje


Ook deze Gays uit Groningen zijn actief op zoek mannen voor een geil contact en sex!


zoekt_man (34)
Gaycontact met zoekt_man, meld je gratis aan!
Op zoek naar: Man
Groningen

Over mij: Een sociale en eerlijke man, die op zoek is naar een leuk contact om samen met jou van te genieten. Geen gekke dingen, zoek ook geen bugchaser, die zeg ik bij voorbaad al dat ze mij mogen overslaan.

Stuur zoekt_man een gratis berichtje!
bigdick9182 (49)
Gaycontact met bigdick9182, meld je gratis aan!
Op zoek naar: Man
Groningen

Over mij: Ik zoek een onderdanig type dat niet bang is om bevelen van mij, zijn Meester, te accepteren en uit te voeren. Ik zal uiteraard voorzichtig te werk gaan mocht je er geen ervaring mee hebben. Nieuwsgierig?

Stuur bigdick9182 een gratis berichtje!
Renzoo (30)
Gaycontact met Renzoo, meld je gratis aan!
Op zoek naar: Man
Groningen

Over mij: Wonen de leuke mannen allemaal aan het andere kant van het land of bestaan die gewoon niet? dan probeer ik het maar eens via hier kijken of ik via hier wel een leuke jongen kan vinden die ook graag een open relatie zou willen hebben zonder verplichtingen maar wel met genot. Ik heb een Atletische bouw en ben niet klein geschapen als het daar op neer komt, vind het fijn om elkaar lekker oraal te bevredigen alleen zoek ik nu nog iemand die dat ook lekker vind en blijkbaar hoef ik hier in Groningen daar niet naar te gaan zoeken. Waar is die leuke jongen die dat met mij zou willen doen?

Stuur Renzoo een gratis berichtje!
Billye (62)
Gaycontact met Billye, meld je gratis aan!
Op zoek naar: Man
Groningen

Over mij: Een man die van het leven houd maar die vooral een levensgenieter is. Zo kan ik mezelf omschrijven en daarom heb ik tot nu ook bewust gekozen om single te blijven. Nu ik al iets ouder word zou ik mij toch wel willen settelen maar zou ik die leuke partner hier dan vinden!

Stuur Billye een gratis berichtje!
Bartjeee (36)
Gaycontact met Bartjeee, meld je gratis aan!
Op zoek naar: Man
Groningen

Over mij: Ik zie van de meeste leuke dingen de humor wel van in, ben iemand die positief in het leven staat, en overal een positieve draai aan wil geven. Alleen is dat met zijn tweeen veel leuker natuurlijk.

Stuur Bartjeee een gratis berichtje!
Travis (44)
Gaycontact met Travis, meld je gratis aan!
Op zoek naar: Man
Groningen

Over mij: In voor een stout spelletje:)

Stuur Travis een gratis berichtje!